Aktierspēlē mērķtiecīgi tiek uzturēts vieglums un tipizācija, kas ir nepieciešama šādai romantiskai komēdijai, kāda ir režisora Gata Šmita Jaunajā Rīgas teātrī iestudētā Mīlas straume
Šodienas Arkādija ir sadalīta četros, ne vairs divos
cēlienos, un izrādes ilgumu daudz vieglāk paciešamu
dara arī tas, ka, pirmkārt, katrs nākamais cēliens ir
īsāks par iepriekšējo, otrkārt, tajos pieaug spriedze un
temps
Kopš vairāki Latvijas teātri regulāri piedāvā baudīt izrādes ar titriem angļu valodā arī ārpus starptautiskās skates vai festivāliem, procesiem mūsu valsts skatuves mākslā regulāri seko līdzi arī teātra kritiķi, zinātnieki un kuratori no tuvākajām kaimiņvalstīm.
Alvis Hermanis savos pēdējo gadu darbos apliecina, ka izrādes saturam nebūt nav "jāemancipējas" no tā literārā pamata. Šķiet, to apliecināt ir viens no režisora nolūkiem
Jaunā Rīgas teātra izrādes Verters uztveri būtiski apgrūtina apstāklis, ka no plašā impulsu aisberga, kas radoši nodarbinājis režisores Kristīnes Vītolas prātu, līdz ūdens virskārtai, proti, skatītājiem, nonākuši tikai atlūzu fragmenti
Jaunā Rīgas teātra aktieris Ivars Krasts savos 44 gados ir nospēlējis Verteru. Viņam šis stāsts ir par vientulību un pēdējo vilšanos. Estētikas ziņā – "nedaudz pajaukt ierasto".
Viedokļi – radikāli pretēji, bet vienaldzīgo nav
Jaunā Rīgas teātra izrādē Melnais piens/2024 tiek piedāvāta teātra mīlestības un melanholijas, vienlaikus arī latviešu tautas dainu nešpetnā humora pilnā dziesma par laikiem, kurus lielākā daļa no mums ir pieredzējusi, bet kuri nu jau ir pagātne
Jā, teātris ir mākslas veids, kas baudāms klātbūtnē. Un tomēr – droši vien neviens nenoliegs, ka labāk izrādi redzēt kaut vai "konserva" formā, nevis neredzēt nemaz, un iemeslu, kāpēc cilvēki nevar nokļūt teātrī, ir daudz. Arī redzējušajem ir savs baudījums, meklējot izrādē jaunas krāsas