Marta beigās notika LOSP kopsapulce, kurā tika uzklausīta jūsu atskaite par organizācijas paveikto pērn, kā arī iezīmēti šā gada galvenie mērķi. Kādi tie ir?
Sapulcē izvirzījām un apstiprinājām šim gadam trīs galvenos uzdevumus. Pirmais no tiem – sekmēt, lai mazumtirdzniecībā palielinātos tieši vietējo pārtikas ražotāju produktu īpatsvars, kas viennozīmīgi ir svarīgi, lai tādējādi sekmētu vietējo pārtikas ražotāju iespējas vietējā tirgū. Pirmais solis šajā virzienā savā ziņā bija arī pērn spēkā stājusies prasība veikalos pie precēm norādīt produktu izcelsmes valsti, tādējādi palīdzot pircējam viegli atrast vietējos ražojumus. Jo nereti patērētājs, ieejot veikalā un iegādājoties konkrētu produktu, [savā izvēlē] kļūdās mārketinga dēļ un nopērk importa preci, domājot, ka tas ir vietējais ražojums. Un šajā ziņā mēs necīnāmies par to, lai nepirktu importu, bet par to, lai tiem cilvēkiem, kuri grib vietējo produktu, pat samaksājot par to dārgāk, būtu viegli to atrast un nekļūdīties. Par šo prasību mēs cīnījāmies daudzus gadus, un tagad man sociālajos tīklos raksta pat nepazīstami cilvēki, uzsverot jaunās kārtības pozitīvo efektu, ka viņš skaidri redz, ko pērk, jo redz informāciju par produktu un tā ražošanas valsti. Šis ir pozitīvs rezultāts, un tieši tāpēc arī viens no galvenajiem LOSP mērķiem ir turpināt strādāt, lai vietējās pārtikas tirdzniecībā būtu vairāk. Te klāt ir arī otrs faktors, kur arī Konkurences padome vētī, kāpēc
Visu rakstu lasiet avīzes Diena ceturtdienas, 3. aprīļa, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt klikšķinot šeit!
Raksta cena: €0.60