Lielbritānijas mobilo sakaru operators Sky Mobile palūdzis saviem klientiem padalīties pieredzē par nepatīkamākajiem ar mobilo telefonu saistītajiem brīžiem un apkopojis biežāk piedzīvoto. Pārliecinošu pirmo vietu ieņem teksta ziņojuma nosūtīšana nepareizai kontaktpersonai. Tā gadījies 61% britu. Otra populārākā kļūme ir tā dēvētais zvans no kabatas, ko piedzīvojuši 34% lietotāju. Viedtālruņos tas notiek, kad neaizbloķētas ierīces skārienekrāns, berzējoties gar apģērba audumu, aktivizē zvanīšanas vai kontaktpersonu lietotni un piezvana kādam nejauši izvēlētam adresātam. Nejauši zvani notiek arī ar podziņtelefoniem, ja ciparnīcas taustiņiem ir piešķirta ātro zvanu funkcija. Zvana saņēmējs parasti dzird vien apģērba strīķēšanās skaņu un cilvēku balsis fonā.
Trešā visbiežāk piedzīvotā apkaunojošā situācija ir drukas kļūda steigā uzrakstītā īsziņā. Jo īpaši tāda, kur kļūdas dēļ izveidojusies rupjība vai aizvainojošs vārds. Tādu pieļāvuši 29% aptaujāto. Savukārt 24% nācies sarkt par neveiklību, kad tālrunis sabiedriskā vietā izslīdējis no rokām un nokritis zemē.