Pieredzes apmaiņa, kā arī mācīšanās no citu uzņēmēju veiksmēm un neveiksmēm ir būtiska biznesa attīstības sastāvdaļa, uzskata “Sharpify,” radītājs un mārketinga eksperts Niks Jansons. “Mūsdienās lielākā daļa podkāstu un informācijas avotu vēsta par Amerikas Savienoto valstu uzņēmēju pieredzi, taču Eiropas tirgū ir savi izaicinājumi, kas nereti paliek ēnā. Mūsu kanāls būs bomba - ar augsta kalibra viesiem, kā arī padziļinātu analīzi par nozīmīgiem biznesa stāstiem tieši Latvijā, Baltijā un Austrumeiropā. Mums trūkst augstas kvalitātes satura, kas palīdzētu vietējiem uzņēmējiem izprast tirgus specifiku un gūt panākumus starptautiskajā biznesa arēnā, tāpēc mēs esam apņēmušies šādu saturu radīt,” teic N.Jansons.
“BlackBox” runās par konkrētiem piemēriem un iepazīstinās savus klausītājus ar plaša spektra biznesa stāstiem, norāda fintech uzņēmējs Matīss Ansviesulis. “Tāpat dalīsimies arī ar savu pieredzi un noslēpumiem, kas mums ir palīdzējuši sasniegt nospraustos mērķus un radīt kompānijas, kuras apgroza vairākus miljonus eiro gadā. Studijā mums pievienosies arī viesi - gan no Latvijas, gan ārzemēm, padarot mūsu saturu vēl interesantāku un aizraujošāku. Latvijas uzņēmējiem ir milzīgs neizmantotais potenciāls, jo viņi patiesībā var un spēj izdarīt daudz vairāk, nekā paši nereti domā. Mēs vēlamies viņus iedvesmot sasniegt augstākas virsotnes un celt vietējo uzņēmēju konkurētspēju pasaules līmenī,” atzīmē M.Ansviesulis.
“BlackBox” radītais saturs būs pieejams video straumēšanas vietnē “YouTube” un tas tiks veidots angļu valodā - ar mērķi uzrunāt ne tikai latviešu uzņēmējus, bet pirmo reizi Latvijas podkāstu vēsturē iekarot arī ārzemju auditorijas uzticību. Šobrīd Niks Jansons “YouTube” jau attīstījis spēcīgu biznesa satura kanālu latviešu valodā, kur populārāko video skatījumu skaits strauji tuvojas jau 100 tūkstošiem. “BlackBox” plānots kā šī kanāla paplašinājums - gan satura, gan valodas ziņā.
Matīss Ansviesulis ir fintech uzņēmējs, kurš ir izveidojis un attīstījis uzņēmumus 15 valstīs ar vairāk nekā 200 miljonu eiro gada apgrozījumu. Viņa vadībā attīstīti tādi uzņēmumi kā “Avafin”, “Esketit”, “Money.jo”, “Spandacapital”, “NewSchool.pro” un citi.
Niks Jansons ir mārketinga eksperts, kurš palīdz uzņēmējiem attīstīt biznesus, piedāvājot dažādus radošus mārketinga instrumentus kompānijā “Sharpify”.