Pēc tam satiksme tika atjaunota.
LVC norāda, ka tilts tika slēgts, lai veiktu papildu pārbaudes.
Iepriekš LVC pārstāvji aģentūru LETA informēja, ka tiltu pār Salacu plānots slēgt maija pirmajā nedēļā, lai tad nomainītu metāla plātnes. LVC skaidro, ka esošās brauktuves tērauda klājs transporta slodzes dēļ regulāri plīst, tādēļ jāveic papildu jaunu plātņu piemetināšana, šo darbu laikā slēdzot satiksmi.
LETA jau vēstīja, ka kopš 28.februāra smagajam transportam virs 44 tonnām ir aizliegts šķērsot Salacu pa pagaidu tiltu Salacgrīvā.
Kopš pagājušā gada 30.augusta satiksme pār Salacu Salacgrīvā notiek pa pagaidu tiltu, kura nestspēja ir līdz 52 tonnām. To tika plānots izmantot satiksmei līdz šā gada rudenim, kad plānots pabeigt jaunā tilta būvdarbus.
Esošais tilts pār Salacu tika pilnībā nojaukts, un tā vietā tiek būvēts jauns četru laidumu tēraudbetona siju tilts ar jauniem balstiem un tērauda sijām.
Abās tilta pusēs zemtilta daļā paredzēts izveidot gājēju ietvi. Ainažu pusē zemtilta ietve tiks savienota ar esošo ietves konstrukciju, kas izbūvēta gar Salacas upi, Rīgas pusē ietve būs izveidota lokāli, tās galā izbūvēs jaunas kāpnes. Gājēju infrastruktūru izbūvēs arī uz tilta.
Tilta projekta izstrādi pasūtīja Salacgrīvas (tagad Limbažu novada) pašvaldība, projekta autors ir SIA "Projekts 3", bet būvuzraudzību nodrošinās AS "Ceļuprojekts". Tilta izbūvi veiks pilnsabiedrība "NB&Tilts", kuras sastāvā ir SIA "Nordes būve" un SIA "Tilts", par piedāvāto līgumcenu 14,972 miljonu eiro apmērā bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).
Jauna tilta būvniecību trešā militārās mobilitātes projektu uzsaukumā līdzfinansē Eiropas infrastruktūras savienošanas instruments (EISI).
Tilts pār Salacu atrodas uz Tallinas šosejas (A1) un ietilpst Eiropas transporta tīklā (TEN-T), kā arī ir Eiropas nozīmes autoceļu maršrutā E67 jeb "Via Baltica" posmā, kas nodrošina vietējo un starpvalstu satiksmi, kā arī militāro mobilitāti.