Jānorāda, ka šāda veida mūzikas festivāli, kuri apvieno industrijas sadaļu - konferenci, tiek dēvēti par mūziķu skatēm (showcase) un mūziķiem, kas tajā piedalās ir jādomā gan kā aizraut festivāla apmeklētāju, gan kā ieinteresēt mūzikas industrijas profesionāļus ar viņu sadarboties vai uzaicinātu uz starptautisku festivālu. Kā norāda viens no profesionāļiem, kas apmeklē Riga Music Week, Roberts Meijerinks no Eiropas vadošā līdzīga tipa pasākuma Eurosonic Noorderslag: "Šādi festivāli ir veidoti, lai izceltu un atbalstītu jauno mākslinieku talantu. Tie kalpo arī kā nozīmīgi tikšanās punkti profesionāļiem – vieta, kur veidot kontaktus, dalīties pieredzē un veidot sadarbības. Ar nepacietību gaidu iespēju piedalīties pirmajā Riga Music Week un iepazīt Latvijas un Baltijas mākslinieku radošumu un enerģiju. Šis ir aizraujošs reģions ar milzīgu potenciālu.”
Savukārt mūzikas industrijas konferences un festivāla Tallinn Music Week dibinātāja un vadītāja Helēna Sildna uzsver šāda veida pasākumu nozīmi kopumā un sveic Rīgu ar ienākšanu starptautisko pasākumu kalendārā: “Mūzika un kultūra ir iemesls cilvēkiem ceļot un veidot jaunu saikni ar pilsētu un valsti. Riga Music Week noteikti nostiprinās Latvijas mūzikas scēnas piederību uz starptautiskās mūzikas kartes un vienlaikus izcels skaisto Rīgu kā dinamisku un muzikālu pilsētu. Nevaru sagaidīt, kad varēšu apmeklēt šo pasākumu un redzēt, kā Latvijas mūzika iegūst pelnītu uzmanību!”
Pieteikšanās anketa - https://rigamusicweek.lv/artist-open-call/
Riga Music Week arī aicina iesūtīt interesējošās tēmas, par kurām diskutēt konferences sadaļā. Tāpat pasākums meklē sadarbības partnerus, kuriem interesē piedalīties un atbalstīt pirmo šāda veida notikumu. Interesentiem rakstīt uz info@rigamusiccweek.lv
Jau apstipirnātie konferences viesi - Līza Nasta (Lisa Nasta) - Glastonbury, Marks Bona (Mark Bona) - Sziget festivāls, Roberts Meijerinks (Robert Meijerink) - Eurosonic Noorderslag, Francs Hergovičs (Franz Hergovich) - Waves Vienna, Austrijas mūzikas eksporta birojs, Tomass Oljums (Toomas Olljum) - Made in Baltics, Gijoms Varmerdams (Guillaume Warmerdam) - LAB Music, MakeWaves.fm un Vokall Records, Ramūnas Zilnis (Ramūnas Zylnys) - LRT (Lietuvas Radio un Televīzija), Sebastians Krols (Sebastian Król) - Backseat PR, Fanklub un Norden Festival, Kristofs Hallerbergs (Christoph Hallerberg) -Backseat Coaching un Martens Leopolds (Maarten Leopold).
Riga Music Week lokācija ir Tallinnas ielas kvartāls un paralēli konferencei un festivālam norisināsies arī mūzikas tehnoloģiju izstāde Sintēze, kas iepazīstinās ar mūzikas startupiem, tehnoloģijām un digitāliem risinājumiem, kas ietekmē mūzikas un radošo industriju.
Vēl tikai līdz 9. maijam pieejamas biļetes par īpašu cenu - 78 euro un 37 eiro. Attiecīgi dārgākā biļete ir Delegātu PRO ieejas karte, kas piedāvā pilnu piekļuvi konferences programmai, festivālam un izpildītāju skatēm, tehnoloģiju izstādei un profesionāļu tīklošanās pasākumiem. Savukārt biļete par 37 eiro ir festivāla ieejas karte – tiem, kas vēlas baudīt mūziku un koncertus Tallinas ielas kvartālā.
Biļetes iegādājamas www.rigamusicweek.lv vai www.bilesuserviss.lv
Vairāk - rigamusicweek.lv, festivāla Facebook lapā un Instagram kontā.